Ajattelin tänään harmaana sunnuntai iltapäivänä kirjoitella taas tänne.

Viikko meni tosiaan todella nopeasti, ja toivon mukaan seuraava vielä nopeammin. Siltä se meinaan tuntuu kun odottaa jotankin. 5.4. lempibändini Tokio Hotel tulee Suomeen ja sitä olen menossa katsomaan.
       Viikko ruoan näkökulmasta katsottuna on mennyt todella huonosti. Mutta ensi viikolla onkin kaiken näköistä puuhaa joten mm. aikaa syömiselle ei jää. Kolmet kokeet tulossa ja niihin pitäisi lukea. Tylsää - joo, voisi noi lumetkin jo sulaa niin urheilua pääsisi ulkona harrastamaan. Minä kun en sisäliikunnasta niin välitä.
       Uusia kappaleita iPodiini olen hakenut ja niitä innolla olen kuunnellut. Kevään lenkkikelejä odotellessa vain! :) Näin psyykkisesti viime viikko oli aika helppo mutta vaaka kertoo totuuden. Olen päättänyt ottaa painotavoitteen 50kg ja aikaa on viimeisen koulupäivään eli 31.5.2008. Nyt painan 59kg joka on aivan aivan liikaa, ja 50kg on myös liikaa mutta tiedän kuinka vaikeaa on pitää painoa jossain tietyssä pisteessä. Kesällä sitä tuleekin liikuttua enemmän (varmasti myös syötyä enemmän) joten sitä pidemmälle en ole asiaa miettinyt.

Nyt kokeiden lukemisen pariin, tsemppiä kaikille, ja pian taas kirjottelen :)